Uppdatering av Garuda Universe: Skapa rapporter snabbare och dela dem direkt från Garuda Universe

Vi är glada och stolta över att kunna presentera ännu en omfattande och värdefull uppdatering av Garuda Universe. Förutom uppdateringsbeskrivningen nedan har vi också släppt nya funktioner och förbättringar till både KompetensProfilen och FokusProfilen som vi hoppas att du kommer att utforska. Uppdateringen träder i kraft den 16 december 2024.

Med den här uppdateringen kan du se fram emot:

  • Optimering av rapporter: Skapa dina PDF-rapporter upp till 5x snabbare.
  • Dela rapporter via e-post: Skicka rapporter direkt från Garuda Universe med bara några få klick.
  • Lägg till frågeformulär till befintliga respondenter: Undvik upprepningar och lägg enkelt till nya frågeformulär.
  • Enkel åtkomst till Massutskick: Schemalägg, hantera och automatisera utskicken med vår uppdaterade utskicksmodul.
  • Diverse buggfixar och förbättringar

Vi hoppas att du kommer att se hur dessa förbättringar gör Garuda Universe ännu mer effektivt och användarvänligt. Läs vidare för att fördjupa dig i detaljerna – vi ser fram emot att höra din feedback!

Optimerade rapporter: Snabbare och mer effektiva

Vi har gjort det ännu enklare och snabbare för dig att skapa personliga PDF-rapporter i Garuda Universe!

Vad är nytt?

  • Rapportskaparen är uppgraderad till att ta betydligt kortare tid att skapa rapporter.
  • Med över 40.000 årliga PDF-rapporter har vi optimerat processen för att skapa en bättre användarupplevelse för dig.

Fördelar för dig

  • Mindre väntetid: Få dina rapporter snabbare och lägg tid på att utforska dina respondenters profiler.

OBS! Fortsätt arbeta utan avbrott: Du behöver inte vänta på att rapporten ska genereras – fortsätt ditt arbete och hitta de färdiga rapporterna under ”Meddelanden”.

Vi hoppas att du kommer att se hur denna förbättring gör din tid med Garuda Universe ännu mer effektiv.

 

Skicka dina rapporter via e-post direkt från Garuda Universe

Vi är glada att kunna presentera en av de mest efterfrågade funktionerna – nu kan du skicka dina skapade rapporter direkt via e-post från Garuda Universe.

Vad är nytt?
Med den nya funktionen ”Skicka rapport via e-post” kan du:

  • Skicka rapporter till en eller flera mottagare med bara några få klick.
  • Välj språk för e-postmeddelandet, som Garuda Universe hanterar automatiskt.

Så här använder du funktionen

  1. Gå till ”Meddelanden” och klicka på e-postikonen bredvid den rapport som du vill skicka.
  2. Ange mottagarens e-postadress och välj språk för e-postmeddelandet.
  3. Klicka på skicka – Garuda Universe gör resten!

Prova själv
Prova funktionen genom att skicka en rapport till dig själv först. Innehållet i e-postmeddelandet är fast för att säkerställa en snabb och effektiv process och Garuda Universe kommer ihåg dina tidigare angivna e-postadresser för att spara tid i framtiden.

Fördelar med funktionen

  • Tidsbesparande: Skicka rapporter direkt utan att ladda ner eller växla mellan system.
  • Effektivt arbetsflöde: Lägg mer tid på förberedelser och insikter med Garudas verktyg.
  • Användarvänlighet: Inga onödiga steg – snabbt och enkelt!

Den här funktionen gör det enklare än någonsin att dela rapporter och samarbeta med kollegor och intressenter. Se nedan hur enkelt det är att skicka en genererad rapport!

 

Lägg enkelt till ett frågeformulär till en befintlig respondent

Vi har gjort det enklare att skicka flera enkäter till samma respondent utan att behöva ange information på nytt.

Vad är nytt?

  • När du skapar en ny respondent söker systemet automatiskt upp din befintliga respondentlista och föreslår redan sparade namn och e-postadresser.
  • Lägg snabbt och enkelt till nya frågeformulär för befintliga respondenter – utan att lägga tid på att mata in data på nytt.

Fördelar med uppdateringen

  • Tidsbesparande: Ingen upprepning – använd befintliga data med bara några klick.
  • Effektivt arbetsflöde: Skicka nya enkäter till samma respondent när det passar dig.

Tips och tricks

Visste du att du snabbt kan lägga till ett frågeformulär direkt från respondentöversikten?

  1. Klicka på menyikonen bredvid önskad respondent.
  2. Välj ”Lägg till frågeformulär” och skicka ut det omedelbart.

Enkel åtkomst till Massutskick

Vi har gjort det ännu enklare att arbeta med mass- och grupputskick i Garuda Universe.

Vad kan du göra med Massutskick?

  • Skapa flera respondenter på en gång.
  • Schemalägg utskick till en viss tid.
  • Automatisera processer, till exempel automatisk skapande av PDF-rapporter.

Vad är nytt?

  • Massutskicksmodulen är nu tillgänglig via menyn ”Verktyg” om den är aktiverad i ditt konto.
  • Få en snabb överblick:
    • Lista på pågående utskick.
    • Ifyllnadsstatus.
    • Möjlighet att redigera och skapa nya massutskick.

Vänligen notera!
Massutskick är en tilläggstjänst som kan köpas separat. Kontakta vårt supportteam för mer information och för att få reda på hur du kan få tillgång till modulen redan idag.

 

Diverse buggfixar och optimeringar

Vi har implementerat flera mindre buggfixar för att förbättra din upplevelse i Garuda Universe, inklusive:

  • Direktåtkomst till ”Respondentöversikten” från ”Dashboard”.

Lösningarna beskrivs inte närmare i den här översikten, men du är alltid välkommen att kontakta vår support för mer information.

Något nytt att lägga märke till!
Genom att logga in kommer du nu att se en ny daglig ögonblicksbild där du kan se Garudas medarbetare arbeta för att förverkliga vår vision om att skapa balans mellan människor.

Fler spännande uppdateringar

Utforska också de andra uppdateringarna i Garuda Universe, som inkluderar:

  • Fler nya funktioner och förbättringar som gör ditt arbete mer effektivt med FokusProfilen.
  • Fler nya funktioner och förbättringar som gör ditt arbete mer effektivt med KompetensProfilen.

Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra din upplevelse och värdesätter din feedback. Håll ögonen öppna på denna sida för de senaste nyheterna och funktionerna eller kontakta vårt supportteam på info@garuda.se eller ring oss på +46 40 664 58 80.

Print

Menu

Meny